پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس هوم لند

بررسی اجمالی

پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) ، فرصتی ایده آل برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری مطمئن و پرسود است. این پروژه توسط شرکت تعاونی اریکه پارسیان ساخته می شود.

شرکت تعاونی اریکه ، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه ساخت پروژه های عمرانی فعالیت دارد و تاکنون سازه های عمرانی بزرگ و مطرحی را ساخته است.

با توجه به افزایش میزان کلاهبرداری در خرید و فروش ملک به ویژه پیش فروش آپارتمان ، ضرورت دارد که برای خرید واحدهای مسکونی و تجاری یک سازنده معتبر و خوش سابقه همانند شرکت تعاونی اریکه را انتخاب کنید. با خرید واحدهای مسکونی و تجاری از شرکت تعاونی اریکه آسوده خاطر خواهید بود که سرمایه شما حفظ خواهد شد و دچار هیچگونه مشکلی نخواهید شد.

پروژه بقیه الله 5 یا پروژه ونوس نمای کلی

پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) با همکاری نیروهای متخصص و به کمک تکنولوژی های روز صنعت ساخت و ساز و با استفاده از برترین متریال ساختمانی احداث خواهد شد.

سوابق شرکت تعاونی اریکه

این مجموعه در کارنامه کاری خود تا به امروز ، پروژه های موفق زیادی را به ثبت رسانده است. نخستین پروژه این شرکت ، مروارید یک (بقیهاالله ۱) است که در سال ۱۳۹۳/۰۶/۰۱ استارت آن زده شد. این پروژه بسیار مستحکم و مقاوم احداث شد. از با کیفیت ترین مصالح ساختمانی و جدیدترین فناوری ها برای ساخت این پروژه استفاده شده است.

از جمله پروژه های شرکت تعاونی اریکه می توان به پروژه افرا اشاره نمود که به اتمام رسیده است و به مشتریان محترم تحویل داده شده است. همچنین پروژه مروارید ۲ ( بقیهالله ۲) در حال انجام است و در مراحل پایانی به سر می برد. پروژه میلان ، یکی دیگر از شاهکارهای این مجموعه است که در مرحله اسکلت به سر می برد. پروژه میلان در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ کلید خورد. موقعیت مکانی این پروژه ، آن را به یکی از برترین پروژه های عمرانی منطقه تبدیل نموده است.

آشنایی با پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

قطعاً این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی در چند سال اخیر در این منطقه خواهد بود.

نام پروژه : پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

سازنده : شرکت تعاونی اریکه

موقعیت مکانی : بلوار اردستانی – خیابان دانش – پایین اتوبان حکیم

متراژ زمین : ۵۵۰۰ مترمربع

تراکم مفید مسکونی : ۲۰۸۶۰ متر مربع

تراکم مفید تجاری : ۱۵۸۷ مترمربع

تاریخ شروع پذیره نویسی: ۱۴۰۱ / ۱۲ / ۱۴

تاریخ تحویل واحدها : ۵ ساله

تعداد طبقات : ۲۵ طبقه (۲۱طبقه مسکونی ، ۲ طبقه لابی و ۲ طبقه پارکینگ)

امکانات رفاهی : سالن اجتماعات ، لابی ، سالن بازی کودکان ، سالن بدنسازی ، زمین ورزشی ، فروشگاه

تیپ طبقات پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) دارای ۲۱ طبقه مسکونی است که در مجموع ، ۱۷۵ واحد مسکونی دارد. این برج دارای واحدهایی با متراژهای مختلف شامل واحدهای ۱۰۵ متری ، ۱۱۲ متری ، ۱۱۵ متری ، ۱۱۸ متری و ۱۳۸ متری است.

تعداد واحد پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس متراژ پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس
۱۸ ۱۰۵.۱۴
۳۹ ۱۱۲
۳۹ ۱۱۵
۴۰ ۱۱۸.۵
۳۹ ۱۳۸
مجموع متراژ واحد ها مجموع تعداد واحد ها
۲۰۸۶۰.۵۳ ۱۷۵

۱۸ واحد برج بقیهالله ۵ ، دارای متراژ ۱۰۵ متر هستند. ۳۹ واحد برج ، در متراژ ۱۱۲ متر هستند. همچنین ۳۹ واحد دیگر این برج ، در متراژ ۱۱۵ متر می باشند. ۴۰ واحد مسکونی برج بقیهالله ۵ ، ۱۱۸ متری هستند. ۳۹ واحد دیگر برج ، ۱۳۸ متری هستند که بزرگترین واحدهای این برج می باشند. برخی از واحدها دو خوابه و برخی دیگر سه خوابه هستند. در ادامه پلان طبقات مختلف را مشاهده می کنید.

طبقه های دوم الی نوزدهم پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) ، دارای ۹ واحد مسکونی (دو واحد ۱۱۲ متری ، یک واحد ۱۰۵ متری ، دو واحد ۱۳۸ متری ، دو واحد ۱۱۸ متری ، دو واحد ۱۱۵ متری ) می باشند. طبقه بیستم و بیست و یکم ، دارای ۵ واحد مسکونی ( یک واحد ۱۳۸ متری ، یک واحد ۱۱۵ متری ، یک واحد ۱۱۲ متری ، دو واحد ۱۱۸ متری ) است. طبقه آخر برج یعنی طبقه بیست و دوم ، دارای ۳ واحد مسکونی ( یک واحد ۱۳۸ متری ، یک واحد ۱۱۵ متری و یک واحد ۱۱۲ متری ) می باشد.

واحدهای شمالی برج ، ویوی کوه دارند که چشم اندازی بی نظیر است. واحدهای جنوبی برج دارای ویوی شهر است. ویوی واحدها از هر ۴ طرف ، ابدی می باشد.

پلان طبقه دوم الی نوزدهم پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

پلان طبقه دوم الی نوزدهم پروژه بقیه الله 5 یا پروژه ونوس
پلان طبقه دوم الی نوزدهم پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس

پلان طبقه بیستم و بیست و یکم پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

پلان طبقه بیستم و بیست و یکم
پلان طبقه بیستم و بیست و یکم

پلان طبقه بیست و دوم پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

پلان طبقه بیست و دوم پروژه بقیه الله 5 یا پروژه ونوس
پلان طبقه بیست و دوم پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس

پلان مبلمان طبقات مسکونی پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

پلان مبلمان طبقات مسکونی پروژه بقیه الله 5 یا پروژه ونوس
پلان مبلمان طبقات مسکونی پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس

موقعیت مکانی پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

بلوار اردستانی ، یکی از برترین بلوارهای منطقه ۲۲ تهران است که دسترسی بسیار خوبی دارد. در شمال بلوار اردستانی ، اتوبان خرازی و در جنوب آن اتوبان های لشکری ، فتح قرار گرفته اند.

بلوار اردستانی ، دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و در سال های اخیر مورد توجه برج سازان و سازندگان قرار گرفته است. بنابراین شاهد ساخت پروژه های بسیار بزرگی در این بلوار هستیم. خرید واحدهای مسکونی و تجاری در بلوار اردستانی با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

پیشرفت فیزیکی پروژه بقیه‌الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

استارت پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) به تازگی زده شده است. در حال حاضر گودبرداری کار انجام شده است. جواز یا پروانه ساختمان اخذ شده است. با توجه به برنامه ریزی های بسیار خوبی که صورت گرفته است ، گمان می رود که پروژه با سرعت بسیار خوبی پیش برود و در کمتر از موعد مقرر به پایان برسد.

موقعیت پروژه بقیهالله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) نسبت به امکانات رفاهی

این پروژه دسترسی بسیار خوبی به امکانات رفاهی دارد. فاصله موقعیت این پروژه تا دریاچه شهدای خلیج فارس ( دریاچه مصنوعی کشور ) بسیار کم است. موقعیت مکانی پروژه به گونه ای است که پروژه از هر ۴ طرف ویوی باز دارد.

برای تردد در این محل می توان از تاکسی ، مترو و … استفاده نمود. موقعیت مکانی پروژه در نزدیکی مترو است که این مورد هم ، یکی دیگر از امتیازات پروژه محسوب می شود.  فاصله موقعیت پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) تا مراکز درمانی و داروخانه ها ، نسبتاً مناسب است. مراکز آموزشی متعددی در این منطقه وجود دارند که پاسخگوی نیاز ساکنین خواهند بود. ساکنین در این برج خواهند توانست در سریعترین زمان خود را به مراکز خرید مهم و مجتمع های تفریحی بزرگ برسانند.

نحوه نقل و انتقال پروژه بقیهالله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

خریداران محترم برای خرید واحدهای این پروژه باید در دفتر تعاونی حضور پیدا کرده و مبایعه نامه رسمی و معتبر منعقد کنند. در صورتی که خریداران مدتی پس از خرید واحدها تصمیم به فروش آن بگیرند ، حضور خریدار و فروشنده در دفتر تعاونی برای تنظیم مبایعه نامه ضروری است.

امکانات کلی برج بقیهالله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) با الگوبرداری از جدیدترین و پیشرفته ترین برج ها در کشورهای مطرح دنیا ، طراحی و ساخته خواهد شد. بنابراین جدیدترین امکانات برای این پروژه بزرگ درنظر گرفته خواهد شد.

امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی ، آسانسورهای جداگانه برای حمل بار و حمل نفر ، خانه کودک ، سیستم شوتینگ زباله ، سالن همایشات ، سیستم کنترل تردد هوشمند ، پارکینگ های اختصاصی ، سیستم اطفاء حریق ، پنجره های دو جداره ، درب های ضد سرقت ، سالن های ورزشی ، سونا ، استخر ، جکوزی ، مسیرهای ویژه برای تردد معلولین ، سیستم تهویه مطبوع و … از جمله امکانات این پروژه می باشند.

طراحی داخلی و نمای بیرونی پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

مهندسان بزرگی قرار است طراحی و ساخت برج بقیهالله ۵ را انجام بدهند. سازندگان این پروژه در نظر دارند که یکی از لوکس ترین و منحصربه فرد ترین برج ها در این منطقه را طراحی کنند که همانند نگینی در دل منطقه ۲۲ تهران بدرخشد.

با توجه به برنامه ریزی های شرکت تعاونی اریکه برای طراحی و ساخت یک برج لوکس و باشکوه در منطقه ۲۲ ، انتظار می رود که ساخت پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) ، یک خروجی بسیار خوبی داشته باشد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و صحبت های مطرح شده ، این برج دارای شیک ترین نمای بیرونی و زیباترین طراحی داخلی خواهد بود.

مزایای پیش خرید واحدهای مسکونی برج بقیه‌الله ۵

با پیش خرید واحدهای برج بقیهالله ۵ ، در یک سرمایه گذاری بزرگ مشارکت کرده اید. با توجه به شرایط پیش خرید این واحدها ، پیش بینی می شود که خریداران در چندین ساله آینده سود بسیار زیادی از خرید این واحدها بدست بیاورند.

شما با پیش خرید واحدها می توانید در طراحی داخلی واحد مسکونی خود ، نقش داشته باشید و دکوراسیون داخلی واحدها را مطابق با خواست خود طراحی کنید. قطعاً همکاران ما در این زمینه با شما همکاری خواهند نمود.

پیش فروش واحدهای پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

تعاونی اریکه درنظر دارد تعدادی از واحدهای این پروژه را پیش فروش کند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات دقیق با کارشناسان ما صحبت نموده و هرگونه اطلاعات موردنیاز در این زمینه را بدست بیاورند. مجموعه تعاونی اریکه از زمان شروع به فعالیت خود در این زمینه ، همواره تعدادی از واحدهای پروژه های خود را به صورت پیش فروش عرضه کرده و وجه معامله را در چندین قسط دریافت می کند.

پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ ( پروژه ونوس هوم لند )

کارشناسان موقعیت و شرایط پروژه ونوس هوم لند یا پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) را یک فرصت ایده آل برای پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران می دانند. با توجه به شرایط بسیار خوبی که صاحبان این پروژه برای پیش فروش واحدهای خود درنظر گرفته اند ، بهتر است این فرصت را از دست نداده و در اولین فرصت برای پیش خرید واحدهای پروژه بقیهالله ۵ اقدام نمایید. با پیش خرید آپارتمان در این منطقه ، آینده بسیار خوبی را برای خود رقم خواهید زد. دسترسی بسیار خوب به مترو ، چشم اندازی بسیار خوب ، قیمت باورنکردنی ، ساخت باکیفیت و اصولی و … از مواردی هستند که خریداران را به پیش خرید آپارتمان های این پروژه ترغیب می کنند.

قیمت پیش فروش واحدهای برج بقیهالله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند )

هنوز قیمتی برای هر متر مربع از واحدهای پروژه بقیه الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) ، مشخص نشده است. قیمت ها در بازار مسکن در ماه های اخیر به شدت در حال نوسان است ، به طوریکه هر روزه شاهد تغییراتی در قیمت ها هستیم. برای اطلاع از قیمت تقریبی هر متر مربع از این واحدها می توانید با ما تماس حاصل کنید.

هزینه های ساخت برج بقیهالله ۵ ، به صورت دقیق در سال ۱۴۰۲ مشخص می شود. اما احتمالاً هزینه ساخت ، حدوداً متری ۱۵ میلیون تومان خواهد بود. مهندسان و کارشناسان این پروژه ، برنامه ریزی های بسیار خوبی کرده اند تا بتوانند این پروژه را با حفظ کیفیت ساخت ، با مناسب ترین هزینه به اتمام برسانند تا شرایط خرید آن برای خریداران راحت تر شود.

شرکت تعاونی اریکه درنظر دارد که با استعانت از خدای متعال بتواند نرخ مناسبی را برای واحدهای مسکونی و تجاری خود تعیین کند تا از افزایش شدید قیمت ها در حوزه مسکن ممانعت به عمل بیاورد و به سهم خود ، گام مؤثری در راستای مبارزه با گرانی بردارد.

متراژ واحد های پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس به چه صورت می باشد ؟

متراژ واحد های پروژه بقیه الله ۵ یا پروژه ونوس از ۱۰۵ متر تا ۱۷۵ متر می باشد .شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات مورد نظر با ما همراه باشید

پیشرفت فیزیکی پروژه بقیه‌الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) چگونه است؟

این پروژه مرحله ی گود برداری تمام شده است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند رشد پیشرفت فیزیکی پروژه بقیه‌الله ۵ ( پروژه ونوس هوم لند ) با کارشناسان سیب ۲۲ همراه باشید.

نقشه هر طبقه

پیش فروش واحد 112 متری در پروژه بقیة‌الله 5 تاکنون 950 میلیون تومان واریز شده است امتیاز این پروژه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654

۱ دیدگاه

(1 Review)
  1. سعید جعفری
    5.0
    ٫۵اردیبهشت٫ ۱۴۰۲

    واقعا اطلاعات مفیدی رو درباره پروژه بقیه الله ۵ ارائه دادید ممنون از تیم خوبتون

ثبت دیدگاه

Rating

املاک مشابه