پروژه شمیم رحمت ۳

بررسی اجمالی

پروژه شمیم رحمت ۳ یا نخل در منطقه ۲۲ واقع در کوهک یکی از بهترین برج های این منطقه است با رزومه قوی که متعلق به تعاونی  هوا فضا سپاه است که از رزومه های معتبر این تعاونی پروژه های شمیم رحمت ۱ و ۲ و پروژه های زیتون و خرازی است .

حدود قیمت پروژه شمیم رحمت ۳ یا نخل در منطقه ۲۲ :

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شمیم رحمت ۳ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

عنوان پروژه : پروژه شمیم رحمت ۳ یا نخل ( مسکونی و تجاری )
تعاونی سازنده : تعاونی هوا فضای سپاه
موقعیت مکانی پروژه : محله کوهک
رزومه تعاونی : پروژه شمیم رحمت ۱ و شمیم رحمت ۲ ، پروژه زیتون ، پروژه خرازی
تاریخ تحویل : ۱۴۰۳
متراژ زمین تراکم :
تعداد طبقات : ۴ برج ( پروژه دارای ۴ بال بهم چسبیده ) ۲۶ طبقه ( ۲۱ طبقه مسکونی + ۲ طبقه تجاری و اداری + ۱ طبقه لابی + ۱ طبقه پارکینگ )
تیپ واحد ها : ۸ واحد در هر طبقه / متراژ واحدها ۸۵ متری الی ۲۵۶ متری
امکانات :سالن اجتماعات،سالن ورزشی،پارکینگ،انباری،اسانسور،مهدکودک،لابی مجلل،لابی من ۲۴ ساعته،دوربین مداربسته،اعلان و اطفا حریق و ….
نحوه نقل و انتقال : در دفتر تعاونی سازنده انجام میشود.

تیپ واحد های پروژه شمیم رحمت ۳ (نخل) :

این پروژه در منطقه ۲۲ (کوهک) دارای ۴ برج (۴ بال بهم چسبیده)  می باشد. که در کل شامل ۷۴۴ واحد است دارای ۲۶ طبقه که ۲۱ طبقه مسکونی ۱ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه تجاری و تفریحی می باشد. که ۸ واحد در هر طبقه دارد در کل ۹۰۰ واحد از متراژ ۸۵ متر تا ۲۵۶ متر داراست .

پروژه شمیم رحمت 3

پروژه نخلپروژه شمیم رحمت 3 یا نخل

 

امکانات پروژه شمیم رحمت ۳ (نخل) :

امکانات این پروژه در منطقه ۲۲ کوهک دارای لابی مجلل ، استخر، سونا ، جکوزی ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی و اجتماعات ،مهد کودک است.

قیمت امتیاز و واریزی پروژه نخل :

قیمت این پروژه هم مانند الباقی پروژه های منطقه ۲۲ به صورت لحظه ای وبراساس شرایط بازار و پیشرفت پروژه می باشد بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق  در خصوص قیمت های این پروژه با کارشناسان فروش سیب ۲۲ در تماس باشید.

تماس با کارشناسان سیب ۲۲

نحوه ی پیش خرید و نقل و انتقال پروژه شمیم رحمت ۳ (نخل) :

پس از امضاء مبایعه نامه در دفتر املاک خریدار و فروشنده به همراه مشاور سیب ۲۲ در دفتر شرکت سازنده حضور پیدا می کنند و نقل و انتقال قطعی در دفتر سازنده صورت می پذیرد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پیش خرید ملک در کوهک با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ویژگی های پروژه شمیم رحمت ۳ (نخل) :

این پروژه در منطقه ۲۲ واقع در کوهک با زیربنای به مساحت ۱۱۰ مترمربع متعلق به شرکت تعاونی هوافضا سپاه با معماری جناب آقای فرزاد دلیری می باشد که در مرحله فوندانسیون می باشد. زمان تحویل این پروژه تا اواخر ۱۴۰۲است.

دسترسی های پروژه های شمیم رحمت (نخل) :

با فاصله ی ۲کیلومتری از ایستگاه مترو چیتگر و پارک جنگلی و اپارک و مراکز تجاری و تفریحی طوبی و باملند در دریاچه چیتگر با دسترسی عالی به بزرگراه های همت ، حکیم ، تهران – کرج می باشد.

جهت پیش خرید از پروژه شمیم رحمت ۳ (نخل) در منطقه ۲۲ با کارشناسان سیب ۲۲ در تماس باشید.

پروژه شمیم رحمت ۳ در کجا واقع شده است؟

پروژه شمیم رحمت ۳ در منطقه ۲۲ تهران ، دریاچه چیتگر می باشد که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لوکیشن دقیق پروژه با کارشناسان املاک سیب ۲۲ واقع در دریاچه چیتگر همراه باشید.

نحوه نقل و انتقال پروژه شمیم رحمت ۳ به چه صورت است؟

پس از امضاء مبایعه نامه در دفتر املاک خریدار و فروشنده به همراه مشاور سیب ۲۲ در دفتر شرکت سازنده حضور پیدا می کنند و نقل و انتقال قطعی در دفتر سازنده صورت می پذیرد.

نقشه هر طبقه

پروژه شمیم رحمت 3 امتیاز 178 واریزی کامل برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید مهندس صالحی 09122230654
پیش خرید واحد 100 متری در پروژه شمیم رحمت واریزی کامل امتیاز این پروژه 270 میلیون تومان میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654
پیش فروش واحد 10 متری در پروژه شمیم رحمت قیمت: 400 میلیون تومان به علاوه واریزی برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654
پیش خرید واحد 10 متری در پروژه شمیم رحمت تاکنون 81 میلیون تومان واریز شده است امتیاز این پروژه 280 میلیون تومان میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654
پیشخرید واحد 31 متری در پروژه شمیم رحمت قیمت متری 42 میلیون تومان برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654
پیشخرید واحد 10 متری در پروژه شمیم رحمت قیمت واریزی و امتیاز متری 50 میلیون تومان میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654
پیش فروش واحد 10 متری در پروژه شمیم رحمت امتیاز این پروژه 490 میلیون میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654
پیش خرید واحد 40 متری در پروژه شمیم رحمت 3 قیمت واریزی + امتیاز 4 میلیارد و 800 میلیون تومان میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید مهندس صالحی 09122230654

اولین نفر برای بررسی باشید “پروژه شمیم رحمت ۳”

Rating

املاک مشابه