پیش فروش چیتگر

.5شهریور. 1401
۰ نظر
پیش فروش ملک در چیتگر

مهمترین مطلب در پیش فروش چیتگر در منطقه ۲۲ شناخت انواع تعاونی و قراردادهای ساخت جهت پیش خرید می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

اکثر تعاونی های قدیمی منطقه ۲۲ دولتی هستند و در جهت تهیه مسکن برای اعضاء آن نهاد،ارگانها،و یا سازمان اقدام به تشکیل تعاونی داده اند و پس از عضوگیری بابت پروژه مشخص شده اقدام به عملیات ساخت و تکمیل نموده اند.

همچنین تعدادی از افراد بصورت شخصی اقدام به ثبت تعاونی از طریق وزارت تعاون نموده اند و با تعریف پروژه اقدام به عضو گیری و پذیره نویسی نموده اند.

در زمینه ی پیش فروش چیتگر در منطقه ۲۲ باید به این موضوع توجه داشته باشید : تفاوت تعاونی های شخصی و تعاونی های دولتی در اعضاء تعاونی ها می باشد. به نحوی که اعضاء تعاونی های دولتی تماما از کارکنان همان ارگان می باشد و اعضاء تعاونی های خصوصی افراد عام هستند به موازات این دو نوع تعاونی شرکت خصوصی نیز اقدام به خرید زمین و پیش فروش آن به افراد مختلف کرده اند.

تفاوت تعاونی خصوصی و تعاونی دولتی چیست؟

در حقیقت در یک تعاونی دولتی هدف کلی خانه دار شدن کارکنان سازمان و یا نهاد ذیربط می باشد. و منفعتی برای اعضاء هیئت مدیره و یا شخص خاصی از ساخت پروژه به وجود نمی آید. ولیکن در تعاونی های خصوصی هدف از ساخت و ساز منفعت و سود حاصله برای اعضاء هیئت مدیره و راه اندازی آن تعاونی در کنار خانه دار کردن اعضاء می باشد.

تفاوت پرداخت بین شرکت های خصوصی و تعاونی های خصوصی چیست؟

در تعاونی های خصوصی معمولا مبلغ به صورت علی الحساب از اعضاء دریافت می گردد و هر میزان که درپروژه هزینه شود به همان میزان از اعضاء وجه دریافت می گردد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پیش خرید ملک در کوهک با کارشناسان ما در ارتباط باشید

در حال آنکه در شرکت های خصوصی فروش به صورت قطعی و عموما طبقه و واحد و جهت واحد فروخته شده مشخص می باشد و معمولا مبلغی در جهت تعین تحویل به موقع در قرار دادها ذکر می گردد.

امتیازچیست؟

در ادامه مبحث پیش فروش چیتگرباید بدانید که امتیاز چیست؟ در تعاونی ها پس از پیش پرداخت پروژه و طی شدن بخشی از مسیر ساخت و همچنین بر اساس شرایط بازار بحث امتیازمطرح می گردد که هیچ ارتباطی با پرداختی های افراد به تعاونی در قالب اقساط پروژه ندارد. و صرفا از ناحیه فروشنده تعیین میگردد.

پیش فروش چیتگر

به طور مثال یک تعاونی در سال ۱۳۹۹ اقدام به پذبره نویسی نموده است و در سال۱۴۰۱ پروژه مراحل پایانی خود می باشد.لذا اعضاءمبالغی را تحت عنوان اقساط زمین، جوازو هزینه های ساخت به تعاونی پرداخت نموده اندحال آنکه با توجه به تورم های دایمی و همچنین پیشرفت پروژه ارزش پرداختی های اعضاء بالا رفته است. لدا در خرید و فروش مبلغی تحت عنوان امتیاز به مبالغ پرداختی عضو در هنگام فروش پرداخت تعلق می گیرد.

اولویت امتیاز برای پیش فروش در چیتگر چیست؟

اولویت امتیاز بر اساس پرداختی های اعضاء ارزش گذاری و تعیین می شود. برای مثال اگر هر عضوی مبالغ اقساط را در زمان های اعلام شده از سوی تعاونی و به صورت منظم پرداخت کرده باشد اولویت بهتری نسبت به اعضاء دیگر دارد و این در زمان انتخاب واحد کمک میکند که آن عضو واحد مرغوب تری را انتخاب نمایند.

انتخاب واحد چیست؟

نکته ی مهم دیگری که در زمینه پیش فروش چیتگر باید بدانید انتخاب واحد است .

پس از طی شدن مراحل ساخت و در اواخر زمان ساخت تعاونی بر اساس امتیاز و اولویت های اعضاء به صورت نوبتی بر اساس خوش حسابی اعضاء پروژه را فرا می خواند و بر همان اساس اعضاء پروژه انتخاب طبقه و واحد خریداری شده را می نمایند. هر چقدر امتیاز و با الویت بهتری داشته باشند می توانند واحد مرغوب تری را انتخاب نمایند.

پیش خرید ملک چیتگر

پیش خرید امتیاز چیست؟ ( پیش فروش چیتگر )

پیش خرید امتیاز اصطلاحا در زمانی می باشد که یکی از اعضاء پروژه به هر دلیل تصمیم به فروش سهام خود و خروج از پروژه را دارد در آن زمان در هنگام فروش سهام خود ضمن دریافت مبالغ پرداختی به تعاونی مبلغی را تحت عنوان امتیاز از خریدار جدید دریافت می نمایند.

پیش خرید امتیاز در منطقه ۲۲

با توجه به تورم های سالانه و همچنین در آمد پایین عموم چامعه نسبت به نرخ تورم پیش خرید امتیاز در منطقه ۲۲ یکی از بهترین راه کار های خانه دار شدن می باشد.

این موضوع که در هنگام پپیش فروش چیتگر باید به صورت کاملا آگاهانه و با علم کامل نسبت به پروژه تعاونی سازنده و اقساط باقی مانده اقدام به خرید یا پیش خرید نمود.

بسیاری از افراد پس ازورود به یک پروژه و پس از پرداخت چند قسط متوجه می شوند که توان پرداخت اقساط بلقی مانده را ندارند فلذا باید سهام خود را بفروشند بنابر این توصیه ما این هست که در زمان خرید دقت فرمایند و پروژه ای متناسب با بودجه و سلیقه خود لنتخاب نمایند که تا پایان توان پرداخت اقساط را داشته باشند.

مبلغ امتیاز یک پروژه (پیش فروش چیتگر) به چه مواردی ارتباط دارد؟

مبلغ امتیاز یک پروژه در حال ساخت به موتردی همچون پیشرفت فیزیکی پروژه،بازارمسکن،تورم،تعاونی مربوطه امکانات و لوکیشین پروژه بستگی دارد.

هر چقدر پروژه پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته یاشد امتیاز آن ارزش بالاتری دارد. در برخی از پروژه های منطقه ۲۲مبالغ لرزش گذاری شده ی امتیاز چندین برابر واریزی های اعضاء می باشد.

پیش فروش ملک در چیتگر

بازارمسکن و تورم نیز عامل تاثیر گذار دیگری بر ارزش پروژه هست به طوری که به موازات لفزایش قیمت مسکن و تورم سالانه امتیاز پروژه نیز بالاتر می رود.

تعاونی سازنده ها بر اساس رزومه کاری و همچنین عملکرد خود در هر پروژه باعث بالا رفتن قیمت امتیاز پروژه می شود. طبیعی است که افراد در هنگام خرید تلاش می کنند که از تعاونی های معتبر و پروژه هایی که به صورت دایما در حال فعالیت هستند خرید کنند و همین موضوع باعث می شود که امتیاز تعاونی های نعتبر ارزش بالاتری داشته باشند.

در آخر به شما عزیزان توصیه می شودکه در هنگام پیش خرید در منطقه ۲۲ و دریاچه چیتگر ضمن مطالعه و بررسی تعاونی سازنده اطلاعات دقیق از پروژه را داشته باشید و تلاش نمایند که از تعاونی های معتبر و همچنین پیش خرید مطمعن و آگاهانه انجام دهید.

گروه مشاورین املاک سیب ۲۲ انتظار این را دارداز ابتدای امر به صورت حرفه ای و صادقانه ضمن معرفی پروؤه های معتبرو امتیازهای معتبر منطقه چیتگر به شما عزیزان با مشاوره های کامل و رایگان شما را در جهت پیش خرید در منطقه ۲۲ یاری نماید.

جهت اطلاع از شرایط پروژه های مختلف و اعتبار سنجی از تعاونی ها با شماره ۰۹۱۲۲۲۳۰۶۵۴ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول :

پذیره نویسی چیست؟

اعلان فراخوان تعاونی در جهت عضو گیری پروژه تعریف شده را اصطلاحا پذیره نویسی می نامند.

امتیاز چیست؟

مبلغ مازاد بر پرداختی های اعضاء بع تعاونی که بر اساس شرایط مختلف ارزش گذاری را امتیاز می نامند.

پیش فروش امتیاز در چیتگر چیست ؟

دقیقا مثل پیش خرید یک واحد با تفاوت اینکه در پیش فروش امتیازاز یک تعاونی خریداری می شود.

مطمعن ترین پروژه ها برای پیش فروش چیتگر چیست ؟

معمولا معتبرترین پروژه های منطقه ۲۲ پروژه های دولتی و نظامی و چند پروژه خصوصی از شرکت های معتبر شخصی می باشد.

روند پیش خرید در منطقه ۲۲ چگونه است؟

جهت دریافت اطلاعات کامل میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

پیام بگذارید