پیش خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران

.5شهریور. 1401
۰ نظر
پیش خرید در منطقه 22

پیش خرید در منطقه ۲۲ طی سالهای گذشته بسیار رونق گرفته و با نوجه به زمین های بزرگ که در منطقه ۲۲ وجود داشته و همچنین مجوزهای ساخت وسازکه شهرداری درمنطقه ۲۲ داده است در این  امرموثر بوده است.بسیاری از افرادی که توان خرید آپارتمان در تهران را ندارند و نداشته اند با پیش خرید در منطقه چیتگر توانسته اند خانه دار شوند و از مشکلات مستاجری رهایی یابند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

چرا پیش خرید کنیم؟

با توجه به تورم های دایمی در کشور، وهمچنین عدم توان خرید ملک آماده در خانوارها پیش خرید یک امر صحیح می باشد که منجر به خانه دار شدن افراد می شود.پیش خرید در منطقه ۲۲ به دلیل اینکه پرداخت خریداران بصورت اقساط و همزمان با ساخت می باشد بنابراین افراد زیادی که توان خرید کامل یک آپارتمان را ندارند می توانند با پیش خرید صاحب خانه شوند.

حال سوال اینجاست که چرا پیش خرید در دریاچه چیتگر انجام دهیم؟

منطقه ۲۲ یک منطقه تقریبا نوپا و جدید است و با توجه به پتانسیل های زیادی که دارد باعث می شود که املاک در منطقه ۲۲ ارزش افزوده بیشتری نسبت به سایر مناطق تهران پیدا کند و با توجه به حجم برج ها و پروژه های ساختمانی در منطقه ۲۲ تنوع بسیار زیادی برای خریداران در منطقه ۲۲ وجود دارد و می توانند متناسب با بودجه و سلیقه خود اقدام به انتخاب پروژه ای که می پسندند نمایند.

مزیت های پیش خرید در منطقه ۲۲ :

شما با پیش خرید در چیتگر ضمن ارزش افزوده ای که هر ملک در هر کجای تهران و یا کشور دارد به دلیل راه اندازی امکانات رفاهی و گردشگری در منطقه ۲۲ و پیشرفت های منطقه ۲۲ ارزش افزوده ی بیشتری شامل املاک شما خواهد شد.

به طور مثال زمانی که یک فرد در یک منطقه که تمام امکانات رفاهی را دارد خرید می نمایند بعد از گذشت چند سال نسیت به تورم سالیانه کشور ملک خریدار هم اصطلاحا گران تر می شود.و ارزش افزوده پیدا می کند.

حال آنکه اگرهمان فرد در یک محله که هنوز کوچه های آن آسفالت نشده است. یک آپارتمان خریداری نمایند.پس از گذشت چندین سال ضمن همان تورم و ارزش افزوده همیشگی به دلیل آینکه آن کوچه آسفالت شده است.و آن مرحله پیشرفت نموده است علاوه بر ارزش افزوده تورمی ارزش افزوده منطقه ای هم شامل آن ملک خواهد شد.

امکانات و جاذبه های منطقه ۲۲ تهران:

یکی از موضوعاتی که باعث شدهکه پیش خرید در منطقه ۲۲ طرفداران زیادی داشته باشد وجود امکانات و جاذبه های گردشگری آن است .

منطقه ۲۲ با توجه به پتانسیل های فراوان و همچنین وسعت زیادی که دارد توجه سرمایه گذاران زیادی را در حوضه املاک به خود جلب کرده است. در کنار این امر مسعولین ذیربط نیز توجه بیشتری به این منطقه داشته اند بسیاری از جاذبه های گردشگری که در سایر مناطق تهران امکان بوجود آمدن  نداشته در این منطقه یا ساخته شده و یا در حال ساخت می باشد.

از جمله این موارد می توان به دریاچه شهدای خلیج فارس و یا همان دریاچه چیتگر اشاره کرد که یکی از زیباترین دریاچه های مصتوعی ایران می باشد. همچنین پارک جنگلی چیتگر که از قدیمی ترین و زیباترین پارک های جنگلی تهران می باشد.و با توجه به عمران مناسب منطقه ۲۲ و ترکیب دریاچه و پارک جنگلی چیتگر این منطقه بسیار جذاب تر شده است.

در منطقه ۲۲ بزرگترین مزکز خرید ایران یعنی ایرانمال احداث گردیده است ووسعتی بیشتراز دبی مال دارد ودر کنار این موارد مواردی چون آبشار تهران،پارک جنگلی لتمال کن،تهران مال،مجموعه اقامتی تفریحی هزارو یک شب و چندین مراکز تفریحی گردشگری دیگری که در این مقاله گنجانده نمی شود در حال ساخت می باشد. بنابراین سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران بسیار سودآورخواهد بود.

پیش فروش آپارتمان چیتگر (پیش خرید در منطقه ۲۲):

با توجه به موارد فوق الذکر و پتانسیل های بسیار زیادی منطقه ۲۲،پیش فروش آپارتمان در چیتگر بسیارمورد توجه افراد قرار گرفته و سرمایه گذاران آینده اندیش و باهوش اقدام به پیش خرید واحدهای آپارتمانی در منطقه ۲۲ نموده اند.

پیش فروش آپارتمان در چیتگر در دو بخش خصوصی و دولتی می باشد که در مقالات قبلی به طور کامل به ان اشاره کرده ایم به طور اجمالی تعاونی های دولتی که پروژه های در دست احداث دارند بعضا اعضایی دارند که به دلیل نیاز مالی و یا عدم توان پرداخت اقساط نسبت به فروش سهام خود دارند این امر باعث گردبده افراد زیادی اقدام به خرید سهام این افراد نموده اند و با ادامه پروژه در جهت خانه دار خود شدن اقدام نمایند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

در کنار این تعاونی ها،تعاونی های خصوصی بسیاری وجود دارد که از طریق فراخوان عمومی اقدام به پذیره نویسی نموده اند و همچنین با عضو گیری و تعریف یک پروژه اقدام به ساخت برج یا برج هایی نموده اند. اعضاء این تعاونی ها نیزبا توجه به شناخت از آن تعاونی و پروژه اقدام به خرید و فروش نموده و با پرداخت هزینه های ساخت به صورت اقساطی در جهت خانه دار شدن خود گام بزرگی برداشته اند.

پیش خرید در منطقه ۲۲ از تعاونی دولتی چه تفاونی با پیش خرید از تعاونی خصوصی دارد؟

در این مقاله به صورت اجمالی به تفاوت های پیش خرید از تعاونی دولتی و پیش خرید از تعاونی های خصوصی می پردلزیم. در حقیقت هدف از تشکیل تعاونی های مسکن خانه دار شدن افراد می باشد ولی تفاوتهایی وجود دارد.

عمده تفاوتها در تشکیلات تعاونی ها است اما به طور کلی هر نوع پیش خرید محاسن و معایب خود را دارد. پیش خرید از تعاونی های دولتی معمولا مطمعن ترو ارزان تر می باشد در حالی که این تعاونی ها عموما دیرتر پروژه ها ی خود را به اتمام می رسانند. اما پیش خرید از از تعاونی های خصوصی مخاطرات زیادی دارد لذا در هنگام پیش خرید باید مشاوره های حرفه ای منطقه تعاونی ای مختلف را بشناسند و کسب اطلاعات کنند.

آیا پیش خرید در منطقه ۲۲ خوب است؟

تیم سیب ۲۲ با توجه به سابقه کاری و فعالیت های ملکی و مشاوره ای افتخار این را دارد که به مراجعین و مشتریان محترم در کمال صداقت و کاملا حرفه ای مشاوره دقیق در خصوص پیش خرید در منطقه ۲۲ بدهد کافیست با ما در ارتباط باشید تا پس از آگاهی کامل نسبت به پروژه ها و تعاونی های مختلف و با کمک ما خرید پر سود و مطمعن انجام دهید جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با شماره ۰۹۱۲۲۲۳۰۶۵۴ (صالحی) در تماس باشید.

پیش فروش آپارتمان در چیتگر:

در مقاله پیش رو تلاش می کنیم بیشتر شما را با مخاطرات پیش فروش آپارتمان در چیتگر آشنا کنیم دوستان گرامی پیش فروش یکی از بهترین راه حل ها در جهت خانه دار شدن می باشد و یکی از بهترین تصمیمات میتواند باشد حال آنکه هر تصمیم اقتصادی می تواند مشکلات خاص خود را در نیز داشته باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تعاونی های معتبر منطقه ۲۲:

یکی از مهمترین نکات در پیش خرید کردن شناخت تعاونی های معتبر منطقه ۲۲ می باشد به طور کلی تعاونی معتبر شناخته می شود که چند ویژگی مهم و بارز دارد. مهمترین ویژگی تعاونی معتبر رزومه آن تعاونی ست در حقیقت پروژه ها یی که آن تعاونی قبلا ساخته و تجویل داده است.، میتواند بهترین راه شناخت رزومه تعاونی باشد. همچنین میزان پیشرفت پروژه اریه شده در ماه های گذشته نیز میتواند نشان دهنده رزومه تعاونی باشد. به طوری که وقتی شروع یک پروژه تاریخ معینی داشته باشد و از تاریخ شروع تا زمانی که سرمایه گذار می خواهد وارد پروژه شود اگر پیشرفت فیزیکی معقول باشد پس می توان نتیجه گرفت که آن پروژه و آن تعاونی دارای اعتبار می باشد. اما اگر با گذشت زمانی طولانی پروژه پیشرفت هایی نداشته باشد نشان دهنده ی مشکل داشتن آن پروژه و آن تعاونی میباشد.

برخی از اعضای هیئت مدیره ی یک پروژه پس از ساخ و تکمیل پروژه ای اقدام به تشکیل تعاونی مجزایی و تعریف پروژه های جدید مینمایند، لازم به ذکر میباشد که بعضاٌ پروژه قبلی را جزو رزومه ی خود در معرفی به مشتری اعلام مینمایند ،حال آنکه پروژه قبلی با ساختار و تعاونی دیگری بوده و صرف اینکه فردی در یک تعاونی سمتی داشته است نمیتوان آن شخص و تعاونی تشکیل شده را معتبر تشخیص داد این موضوع در منطقه ی ۲۲ بسیار زیاد اتفاق افتاده است که فردی با اشتقال در یک تعاونی موفق پس از پایان پروژه ای اقدام به تشکیل تعاونی داده و پروژه قبلی را جزو رزومه ی خود بحساب میاورد و این امر با کمی بررسی و دقت قابل استعلام میباشد.

پیش فروش منطقه 22

تعاونی های دولتی منطقه ۲۲

دیدگاه کلی افراد به این صورت است که تعاونی های دولتی منطقه ی ۲۲ دارای اعتبار بیشتری نسبت به سایر تعاونی ها میباشند و عموم جامعه بر این باورند که صرف ارتباط یک تعاونی با نهاد ، سازمان و یا ارگان دولتی دارای اعتبار میباشد حال آنکه این موضوع صحیح نمیباشد چرا که ما در منطقه ی ۲۲ شاهد وجود تعاونی های بسیاری هستیم که دولتی میباشند و در حال احداث یک پروژه اند اما همان پروژه پس از سپری شدن زمان طولانی پیشرفت قابل توجهی نداشته و بعضا پروژه فاقد عملیات عمرانی میباشد، لذا از این موضوع میتوان نتیجه گرفت که صرف دولتی بودن یک تعاونی نمیتوان آتعاونی را معتبر شناخت.

شرایط پیش خرید از تعاونی های منطقه ۲۲

شرایط پیشخرید از تعاونی های منطقه ۲۲ یک عامل مهم در هنگام خرید و یا پیشخرید یک پروژه میباشد ، شاید پروژه ای بسیار معتبر باشد و سازنده ای شناخته شده داشته باشد اما با شرایط ما همخوانی نداشته باشد بنابراین اگر قصد ورود به پروژه ای را داریم باید تمام جوانب پروژه را با دقت بررسی نماییم اعم از قیمت های زمین جواز و تراکم پروژه و همچنین اقساط اعلامی که از سوی تعاونی به اعضا اعلام گردیده و اعضا باید در زمان های اعلامی از ناحیه ی تعاونی اقدام به پرداخت نمایند چنانچه توان پرداخت اقساط اعلامی را نداشته باشیم به ناچار پس از دریافت چندین اخطار از سوی تعاونی مبنی بر عدم پرداخت اقساط مجبور به اقدام در خصوص فروش سهام خود میشویم و این امر یک موضوع مهم در روند پیشخرید میباشد.

متراژ پیش فروش منطقه ۲۲

مورد مهم بعدی در پیشخرید آپارتمان متراژ واحدهای پروژه و همچنین شرایط و امکانات پروژه میباشد. متراژپیشخریدهای منطقه ۲۲ معمولا در زمان پذیره نویسی و تعریف پروژه از سوی تعاونی مربوطه اعلام میگردد بنا بر این باید دقت داشت که در زمان ورود به یک پروژه بررسی دقیق نماییم که از یک واحد آپارتمان چه امکاناتی میخواهیم ، فرضا اگر ما نیاز به یک واحد سه خوابه داریم نباید از پروژه ای که تمام واحدهای آن دو خوابه میباشد پیشخرید کنیم یا اگر متراژ مدنظر ما تفاوت های زیادی با واحد های آن پروژه دارد نباید به آن پروژه ورود کنیم مورد بعدی امکانات رفاهی یک پروژه میباشد ، امکانات پروژه در هنگام خرید کاملا مشخص میباشد و قابل استعلام از تعاونی سازنده است اگر فردی حتما نیاز دارد که آپارتمانی با مشاعات خاصی داشته باشد نظیر استخر و غیره به طبع نباید وارد پروژه ای بشود که فاقد امکانات مدنظر فرد میباشد .

پیش خرید امتیاز در منطقه ۲۲

در مقالات قبلی در مورد پیشخرید امتیاز در منطقه ۲۲ اشاره کرده ایم ، این مبلغ در فواصل زمانی مختلف پروژه متغیر میباشد و در مبلغ نهایی که واحد برای خریدار محاسبه میگردد موثر میباشد بنابراین در هنگام ورود به یک پروژه باید کاملا بررسی نماییم که امتیاز اعلامی از سوی فروشنده نسبت به شرایط و پیشرفت پروژه منطقی میباشد و با در نظر گرفتن این موارد اقدام به پیشخرید نماییم.

واریزی در پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲

واریزی در پیشخرید آپارتمان همان مبالغیست که عضو قبلی طی مراحل مختلف به تعاونی مربوطه پرداخت نموده است صرف اعلام فروشنده که مبلغی را به تعاونی پرداخت نموده است نمیتوان اقدام به خرید نمود و مبالغ اعلامی از سوی فروشنده حتما باید قبل از نگارش مبایعه نامه از تعاونی استعلام گرفته شود این امر از سویی کارشناسان ما و با حضور خریدار و فروشنده در تعاونی مربوطه صورت میپذیرد.

پیش خرید های مطمئن در منطقه ۲۲

تیم سیب ۲۲ با سابقه ی طولانی در امر پیشخرید های مطمئن در منطقه ی ۲۲ به شما عزیزان این اطمینان را میدهد که با مشاوره های حرفه ای و صادقانه در کمال آرامش و آگاهی کامل شما عزیزان از ابتدای امر که شناخت منطقه ۲۲ و آشنایی با تعاونی ها و پروژه های مختلف میباشد تا پایان نقل و انتقال قطعی در دفتر تعاونی در کنار شما عزیزان باشیم تا بتوانید خرید مطمئن و سودآوری داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این هست که حتما قبل از خرید استعلامات لازم در خصوص پروژه ها و قیمت های بروز را از ما بخواهید.

نحوه پیش خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران چگونه است ؟

برای پیش خرید ملک در منطقه ۲۲ پس از انتخاب پروژه مد نظرتان کارشناسان ما بصورت رایگان به شما عزیزان مشاوره خواهند داد

آیا پیش خرید در منطقه ۲۲ امن است؟

با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های موجود در این منطقه دولتی هستند یا کارگزاری های خصوصی ای هستند که رزومه قوی ای دارند با ماشوره گرفتن از کارشناسان ما بهترین گزینه را می توانید انتخاب کنید

پیام بگذارید