خرید زمین بزرگ در چیتگر

.9شهریور. 1401
۰ نظر
خرید زمین بزرگ در چیتگر

در مقاله پیش رو سعی در ارائه ی توضیحات درخصوص خرید تراکم در منطقه ۲۲ (خرید زمین بزرگ در چیتگر) داریم .

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

قیمت تراکم منطقه ۲۲ (خرید زمین بزرگ در چیتگر)

ارزش گذاری زمین در منطقه ۲۲ با سایر مناطق تهران تفاوتهایی دارد از این رو در این مقاله به قیمت تراکم منطقه ۲۲ تهران میپردازیم.

قیمت های زمین های بزرگ در منطقه ۲۲ که مناسب برج سازی هستند بر اساس تراکم ساختمانی که به آن زمین از ناحیه ی شهرداری تعلق گرفته است برآورد میشود.

به طور مثال دو زمین با متراژهای مشابه و در یک لولیشن را در نظر بگیرید ، آیا قیمت دو زمین یک مبلغ میباشد؟ جواب خیر است زیرا که ممکن هست یکی از زمین ها به هر علت دارای تراکم ساختمانی بلند مرتبه داشته باشد فرضا ۲۵ طبقه ، حال آنکه زمین مجاور طبق جواز دارای طبقات کمتریست پس قیمت ها قطعا متفاوت هست.

تراکم غیر مفید:

تراکم غیر مفید میزان متراژ زیربنا طبق مجوز ساخت سادره از شهرداری میباشد که شامل کاربری های مختف هست.

فرضا یک زمین دارای ۲۰۰۰۰ متر متراژ مسکونی و ۱۰۰۰۰ متر مشاعات شامل پارکینگها انباری ها راهروها و غیره میباشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تراکم مفید:

تراکم مفید یا همان مبنای ارزش گذاری زمین همان متراژ قابل فروش برای سازنده میباشد. به عبارت دیگر یک زمین طبق جواز صادره میتواند تراکم ۵۰ هزار متر مربع داشته باشد که فقط ۴۰ هزار متر آن مسکونیست و سازنده نیز طبق ۴۰ هزار متر آپارتمان هایی که خواهد ساخت را میفروشد و بابت سایر مشاعات مثل راه پله ها راهروها انباری ها و غیره نمیتواند مبلغی از خریدار واحد اخذ نماید. از این جهت ارزشگذاری زمین های بزرگ از محاسبه ی متراژ تراکم مفید صورت میپذیرد.

با توجه به زمین های بزرگ و با تراکم  بالا در چیتگر، دفتر سیب ۲۲ در خصوص فروش این زمین ها ارائه خدمات می نماید.

کاربری مسکونی:

زمین های مختلف بر اساس طرح تفصیلی هر شهر کاربری های مختلف دارند.

در هر قسمت شهر و در هر محله بر اساس نیازهای شهری و آینده نگری شهرداری نوعی از کاربری را برای آن قسمت در نظر گرفته است.

کاربری میتواند به عرض معبر، محله ، توافقات مالک در زمان تغییر کاربری و سایر موارد ارتباط داشته باشد.

معمولا زمین هایی که کاربری مسکونی دارند به دلیل سهولت در فروش برای سازندگان جذاب تر هستند هرچند برخی زمینها با کاربری های دیگرهم بعلت تراکمی که دارند یا موقعیت خاص میتواند مطلوب باشد.

خرید زمین بزرگ در منطقه ۲۲/ خرید زمین بزرگ در چیتگر :

سازندگان محترم و همچنین سرمایه گذاران گرامی ، دفتر املاک سیب ۲۲ با توجه به ارتباطات و شناخت منطقه ۲۲ و همچنین اشراف در املاک و پلاک های ثبتی منطقه چیتگر این نوید را به شما عزیزان می دهد که شما را در جهت خرید زمین بزرگ و خرید تراکم جهت ساخت و ساز یاری نماید جهت دریافت اطلاعات فقط کافیست با شماره ۰۹۱۲۲۲۳۰۶۵۴ (صالحی)در تماس باشید.

خرید زمین بزرگ جهت ساخت برج:

با توجه به تخصصی بودن بحث خرید زمین بزرگ جهت ساخت برج شما عزیزان با تماس با کارشناسان دفتر املاک سیب ۲۲ ارنحوه ی فروش واحد های ساخته شده و قیمت های تمام شده سازندگان آگاهی لازم را بدست آورید.

تراکم منطقه ۲۲ (خرید زمین بزرگ در چیتگر):

اولین مورد در زمینه ی برج سازی ،خرید تراکم در منظقه ۲۲ میباشد دفتر سیب ۲۲ بصورت تخصصی در زمینه معرفی و فروش تراکم در چیتگر مشغول فعالیت میباشد و با افتخار در کنار شما عزیزان هستیم تا در خرید زمین به شما یاری رسانیم.

شما عزیزان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص زمین های بزرگ فروشی در منطقه ۲۲ و نحوه ی ساخت و سازها و پیش فروش واحدها می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۲۳۰۶۵۴ (صالحی) در تماس باشید .

پیام بگذارید